"Are you asking me about the weather?"
Publicerat den



det gör jag! Hur är ert väder? själv så är det för tillfället riktigt mulet ute. Hörde på radion att det skulle bli snö...? usch, jag är så trött på allt det vita. Vill att allt bara ska försvinna,fast mycket är ju ändå borta. Tur det i alla fall.
Idag är ju den där mysdagen som jag skrev om för några dagar sedan, det minns ni väl?
Så det är vad jag ska göra idag, mysa och hänga med My. Men innan det blir det lite engelska. *happy face*


Jag är lite sugen på att svara på era frågor.
Undrar ni något om mig?




Bella

Här är vädret helt okej. Ingen snö som tur är! Vill däremot ha sommar nu!! :)



Hoppas du har haft en superbra påsk!

Ta hand om dig.

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?