riktig shopping*
Publicerat den

hej hej :D

dagen har varit så kul, ni vet att jag skulle vara i gbg idag så det va ju därför det va så kul! sitter här nu med Clara och Ida (<3) och tänkte ladda upp några bilder på allt vi köpt :) det kommer några mer bilder senare på bara det jag har köpt, så ni vet. aja hur som helst, tack ida och clara för en underbar och minnesvärd dag. ni betyder!<3

 3027 .. några ören fattigare är vi.



 min sko och claras superfina väska!


ett inlägg till ikväll ska jag nog hinna med. så vi hörs. ps, jag saknar min pojkvän!♥

 




Ida, Clara

Tack själv Sandra!! :) Det var jättekul! , trots att vi är nåågra ören fattigare.. :P. <3



URL:


Ida, Clara

Tack själv Sandra!! Vi hade också jättekul! Trots att vi är några ÖREN fattigare. <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?