Info om mina smycken!
Publicerat den

istället för att svara på alla kommentarer en och en så skriver jag allt här nu :)

Den första frågan är om jag kommer sälja. Ja, det ska jag göra är då svaret. I nu läget är det ganska mycket i skolan, och jag måste sätta skolan i första hand, då min linje (natur) är väldigt krävande. jag ska helt enkelt tänka över allt som har smyckena att göra och så kommer all info läggas ut på denna blogg, senast lördag, så då kan ni kolla in här!

Jag kommer även till er som vill köpa ta kontakt, och så ska mått och allt diskuteras, eller speciella önskemål. Tar det några dagar så har jag inte glömt av er, bara mycket att göra!

hoppas att allt har klarnat lite, jag förstår om det är rörigt. ska försöka lösa detta på bästa sätt! har du någon mer fråga så lämnar du bara en kommentar! allt skall vara solklart när du lämnar min blogg! för det finns inget värre än när något är oklart, därför låter dessa inlägg kanske lite "uppstaplat".  Tack än en gång för alla komplimanger kring bloggen och armbanden!

kram från Sandra♥

p.s tack vare er så bytte jag header, hihi.  




manuela

ååh ska bli så roligt med armbanden:D



URL: http://maanuelas.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?