idag vet väl alla att den nya NEW MOON
Publicerat den

jo, jag lever faktiskt. har varit uppe hos mormor över helgen och det har varit så mysigt så!

idag vet väl alla att den nya NEW MOON TRAILERN KOMMER VISAS PÅ MTV!! jag ska stanna uppe och kolla trots att det börjar sändas klockan två på natten. Hell No att jag missar Kristen, Taylor och Rob, live! hoppas bara att alltingen funkar och att jag kan se det. har gjort ett nytt armband, men det får ni se imorgon! Nu håller jag mina tummar, eller en, för att jag SKA se NEW MOON.




ericas twilightnews

det är en RIKTIGT bra fråga. Jag har också kikat runt mycket men hittar inget särskilt. På svenska MTV:s hemsida kommer de iallafall Inte att livesända vma. Men jag hoppas på mtv.com!

Vad har du hört om för sidor?! :)

kram



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/


ericas twilightnews

Ja exakt, det Ska livestreamas. Men frågan är var man ser det :p Mtv.com borde ju visa det iallafall! :)

Hittar jag något lägger jag upp det i bloggen, hittar du något så får du jättegärna tipsa :)

kram



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?