..
Publicerat den

å så ska jag bara skriva ett inlägg som får räcka för ikväll. jag är fortfarande kass på rubriker. tycker aldrig att jag kan komma på någon bra. knepigt.

 men men ny duschad är jag och mitt hår mår säkert toppen. äntligen fick det sig en kur inpackning. det har mitt bruna hår inte fått på väldigt länge. usch, nu är det verkligen kris. tur att jag ska klippa mig på fredag den 11. men först så är det ju fredag imorgon. som ni kanske vet så slutar jag 11.50 (asglad!!) och då så ska ju jag och flickorna ner till göteborg. mysigt att det bara är vi tre. det brukar inte hända så ofta nämligen(: vi ska äta tacobuffé om vi inte ändrar oss och så ska vi såklart shoppa och fika, det är vi bra på förstår ni! innan den härliga turen kommer så måste vi ha gått egenom, en biologilektion (hoppas så innerligt på att det inte är förhör), en matte och en engelska. kommer gå som en plätt!

jag har haft turen på min sida idag, extremt ovanligt ska ni veta. först fick jag hem min cykel, den som har varit "stulen". det visade sig att den har varit hos vaktmästaren... i garaget.. i ett år... sedan så var provet avklarat. bussen stannade precis vid mig, det spöregnade så jag hade tur. sen så får jag ett mail från radion ni vet. det står att jag vann en bok ändå. jag fattar absolut ingenting, är som ett frågetecken. så jag meilade och dubbelkollade. nu så kurrar min mage. Heterotrof som jag är så behöver jag mat, den måste ge mig energi till att orka med att läsa om biologin minst en gång till. det ska jag göra nu. så det var allt för mig, ikväll. sov gott nu alla ni som läser, för jag vet att det finns några ;) vi hörs om ett litet tag igen. ♥

Kram, sandra







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?