21.10.09
Publicerat den

Inleder detta inlägg med att säga att det är mindra än två månader kvar tills New Moon har premiär! *over the moon*!

kom hem från clara för ett litet tag sedan, vi pluggade tillsammans med ida! känns som jag lärt mig mycket idag, får hoppas att det är rätt också! Kan passa på att säga att jag inte bloggar imorgon, och kanske någon dag fram över. Personliga saker.

fick en fråga om hur jag gör mina armband, syftar nog mest på det senaste då. ledsen att jag inte svarat på det förräns nu! men du vet säkert att jag har mycket att göra ;)
därför ska jag nästa gång jag gör ett arband, eller något, (troligtvis armband) lägga upp "steg-för-steg" bilder. låter det bra? hoppas det i alla fall :) och TACK för alla fina kommentarer som jag får för mina armband!♥

Ni får gärna ge förslag på vad ni tycker är snyggt och skulle vilja ha på handleden! :)

nu ska jag gå, måste fixa lite och så!

vi hörs alla ! hadet bäst alla mina läsare, för ni finns ju där ! tack // sandra












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?