twilightbesatt
Publicerat den


vet ni vad jag vill göra nu? läsa breaking dawn♥, men jag kan liksom inte. man blir ju helt fast i det man läser och jag kan verkligen inte sluta! är det bara jag som är besatt? heh, nej typ hela världen är ju det, men det känns ibland som man är den enda som tjatar om twilight och edward hela tiden. stackars alla som är runt om kring mig, men jag är besatt och det går inte att ändra på.. (sidospår) hur som helst. läsa, just det. ah går inte, twilightbesatt, säger allt. det är ialla fall kul att jag kan ta mitt twilightintresse in i mina smycken. och samtidigt dela med mig till alla er :)

idag har skolan varit lugn, först matte, sen tecken, sist biologi. skön dag. skyndade mig hem för att titta i brevlådan efter en avi från posten, men nej nej, min efterlängade bok kommer nog inte rikigt än. new moon collector´s edition väntar jag nämligen på. sen ska jag beställa lite mer saker, men det är ju slut! åh, så tråkigt.

ikväll på tv är det house. hoppas detta avsnittet blir bättre än det förra. det var kasst. ärligt. vad jag pratar strunt, bara babblar på. annars gör jag inte så mycket. borde sätta mig med fysiken, men jag orkar verkligen inte... inte idag.. jag vill ju läsa! haha, nej nu får jag lägga av!

slut på fler ord.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?