Äntligen!
Publicerat den

(OM du är intresserad, kan det vara bra att läsa egenom alla punkter!)

nu har jag gjort tre stycken olika designer som finns tillgängliga ett tag, som du har möjlighet att köpa. jag gör en liten guide för hur du kan köpa ditt armband.

1. fråga dina föräldrar, det är alltid bra och de kan hjälpa dig med betalningen, (se punkt 3)

2. du mailar mig och säger att du är intresserad av att köpa. i mailet ska du ange namnet på den produkt du har valt att köpa. de här finns att välja mellan:


Edward and Bella bracelet, 210 :- (tian för porto)

reglerbar storlek
två ringar, bella och edwards
hjärta som du kan öppna
nyckel, paraply (i forks regnar det) och baseboll
tvp citat brickor.

  armbandet är reglerbart i storlek.


  hjärtat är öppet och du kan sätta in en bild på edward eller bella om du skulle vilja.

 "today is the first and last day of forever" citat från breaking dawn.

 Edward <3 Bella

 man ser det inte så tydligt, men på ringen så står det "I love you"



Heart with wings bracelet, 210 :- (2 stycken kvar)

Uppdatering: berlocken hjärtat med vingar finns ej längre, dock finns silvriga mindre/större.

reglerbar storlek
berlock, hjärta med vingar.
baseboll, paraply, nyckel.
två ringar- bella och edwards
två brickor med citat.














Twiligt crystal heart, 200 :-

reglerbar storlek
paraply, baseboll, måne och stjärna
kristall hjärta
två ringar












3. fyll i en sån här lapp (se bild) lämna in till banken. det är nu dina föräldrar kan hjälpa dig då det kostar en liten summa att lämna in den på banken. du betalar med kontaner till banken när du lämnar in den. din mamma eller pappa kan skicka in en lapp de med, då utan avgift.


 

som ni ser så har jag fyllt i lappen. mitt kontonummer får ni när ni mailar mig. det är viktigt att ni skriver erat namn och det "smeknamn" ni får av mig. detta är för att jag ska se att det är du som har betalat.


4. när jag har fått bekräftelse på att ni har betalat kommer jag att skicka det smycke ni har valt.

jag rekommenderar:

viktigt att veta är att smyckena är handgjorda.
mina smycken bör inte användas när du är jätteaktiv, (idrott).
jag rekommenderar er också att inte använda utsätta dem allt för mycket för fukt. de vanligaste smyckena ska man inte ha i badrumme eller liknande (detta gäller även för de smycken du köper i affär).


Angående "heart with wings bracelet" så finns det två kvar. berlocken, hjärtat med vingar, finns inte längre att få tag i.







Hoppas att ni tycler att detta var bra! har du mer frågor? maila mig!


// sandra






ericas twilightnews

Åh vad kul! De är verkligen superfina :)

kram



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/


manuela

jättefina armband.. jag hör av mig om jag vill beställa ett (:



URL: http://maanuelas.blogg.se/


issa

sv: ja läxor är inget kul, det värsta jag vet bland hhaa ;D



såklart man älskar twilight, hur kan man inte göra dte :D ååh gu vad kul, det ''Heart with wings bracelet' är ju så otroligt fint :) är kär i det haha :p är verkligen sugen på att köpa ett sådant, ska verkligen tänka på saken. du har verkligen talang :)



URL: http://isabellemildeus.blogg.se/


anna

åh gud vilka fina armband!

vart köper du alla dessa berlocker?



URL:


olivia

oj vilka fina! hör av mig snart, jag&en kompis vill beställa ett varsitt armband... :)



URL: http://oliviaiss.blogg.se/


Maria

riktigt fina armband, antar att det är ett ganska "pyssligt" jobb ;)



URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?