good day'
Publicerat den

ni vet mina armband? jag var på magnolia idag och de hade nya berlocker! så kul! jag kan avslöja att det var med en motorcykel, heh. jaa och så var det något annat. så nu ska jag väl fila lite mer på designen för de armbanden. superkul! jag är fortfarande på jakt efter lejon och lamm, det finns ingenstans! eftersom jag så gärna vill ha det så kanske vi kan göra så här.

Efterlysning!

har du möjlighet att köpa berlocker med lejon och lamm, som du kan skicka till mig, så får du ett eget twilightsmycke från mig, direkt hem till din brevlåda. som ett litet utbyte! gör allt för att få sådanna berlocker!

har också beställt New Moon- the complete illustrated movie companion, som förhoppningsvis kommer dympa ner i min brevlåda nästa vecka!

sammanfattningsvis, denna lördagen får godkänt av mig.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?