En månad!
Publicerat den

idag är det en månad kvar tills premiären av New Moon. det är verkligen inte långt kvar nu. jag minns i somras, när det var månader kvar. usch fy! november ska komma nu, fortare! sen en annan sak, jag ska på premiären, oavsett vilken stad jag hamnar i!


 varm eller kall?

ni vet väl om att anteckningsböckerna på svenska finns i borås nu va? jo då, verkar som om alla bokaffärer börjar ta in dem. synd att engelska inte är lika populärt. men det verkar som om affärerna har fattat att det är twilight som gäller! äntligen. såg också att true-blood boken finns nu med. kul kul!

ikväll är det house på tv:n, så det ska jag inte missa! nu måste jag dock plugga och skicka iväg lite saker!

angående armbanden, tänkte lägga upp hur det paket du får utav mig ser ut. lite roligare för då vet man vad som kommer :)




Nadine

Jag är 93a, så jag fyller 16... (det gör ont i själen att säga det.) känner mig som 30 :)



URL: http://vivalanadine.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?