typiskt
Publicerat den

jag har ju precis fyllt, men jag fylde fel! jag skulle fyllt 18 istället. då hade jag ju kunnat vara med och tävlat! men men, sånt är livet. tråkigt just nu!

så nu ska jag fixa mig för natten, sen lägga mig i sängen och...? läsa new moon :D!
snart, riktigt snart är det midnattsvisning! elva dagar, elva dagar.. andas...


måste passa på att tacka för alla fina presenter! har fått min gudmors (+familj) idag, vet inte om du har sett mitt meddelande, eller om du ens läser min blogg, kanske går du via min mammas hemsida. hur som helst, Tack! tack till dej och till alla andra som ödslat tid för min skull ♥



Bella

Jag vet! Jag blev jätteirriterad när det var från 18 år! Men, men får hoppas att det kommer någon annan tävling snart :) 11 dagar! Det är inget alls, jag kom ihåg när det var 100 dagar kvar och det känns nästan som igår! New Moon here I come! :D Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Sofia

RÖSTA!!! på bästa twilight blogg! gå in på www.metrobloggen.se/fantasy och ge din rösta :D



URL: http://metrobloggen.se/fantasy





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?