några rader
Publicerat den

tänkte bara säga några rader. 

HÄR -> http://blandminaord.blogg.se/2009/october/valj-dina-twilight-berlocker-till-ditt-armban.html#comment <-

är en länk till en sida som jag tror inte många har sett på min blogg. kan ha fel. men det går till som det står i inlägget, att det är DU som väljer allt. bra med det är att det är du som styr priset.

har fått två andra frågor:

porto kostar 10-15 kr
ja, du kan välja dina egna citat, (ej för långa) om du vill ha fler än två hjärtan med citat, så kostar det tio kr st.

för tillfället så är berlocken på "heart with wings" bracelet slut. (ni vet berlocken ett hjärta med vingar, bild visas nedan!) tror inte jag kommer få hem den igen. men imorgon kommer jag visa en annan variant med hjärta- med- vingar-berlock som man kan få istället. lite större, men helt silverfärgad.


 (hjärta+vingar längst ner, kan ersättas med valfri berlock!)



en annan sak. tänk på att jag helst tar emot klara beställningar via mail. men frågor går via msn/blogg m.m!
och, har du skickat mail men inte fått svar, meddela mig det då snabbt! :)


kontakt: [email protected]

fråga på! blir så ivrig av alla era frågor! :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?