några ord
Publicerat den

fredag imorgon. det blir ju skönt. min helg kommer bara bestå av Kemi, och så ska jag vä firas! jag fyller Edward (17, på lördag), sa så i skolan och fick en taskig kommentar av Christian.. ni vill inte ens höra :O
klockan är 21.16, kap 9 är klart i kemin och jag ska gå ner, ta något att äta... och sen ska jag nog lägga mig. helt utpumpad. vad kan det vara sju veckor kvar av skolan? och jag som redan är helt slut! hur ska jag klara mig? får bita ihop!

jo som ni vet så går ju jag i teckenspråk! ska vara med i ens projektarbete. det är tänkt att det ska visas upp för skolor i Borås, men kanske även för allmänheten. min roll då? Madicken! har alltid velat ha den ungens lockar till hår. så nu ska jag spela henne. heh lite kul att göra något och få använda sig av tecken. vi glöms lätt bort bland övriga språken på skolan, tror aldrig ens christian har sett mig teckna riktigt, på allvar. jag är rätt duktig faktisk :)

nu pratar jag, som vanligt, heh, vi hörs imorgon♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?