Handsmycke
Publicerat den

då har jag även gjort ett så kallat och populärt handsmycke! satt en dag för jag hade inget att göra,, och så tänkte jag att det skulle bli en bra överraskning till min syster. men jag hade fel. "jag vill inte ha en sån!" blev svaret och så var de timmarna bortkastade! kul. men jag kan ju lägga upp det här i alla fall, så kan ni ju säga vad ni tycker :)





de kedjor som är trädda över fingrarna kan man flytta/byta. så att du kan tex få kedjan runt tummen i stället för pekfingret. det är ju bra.

kan lika gärna slänga in en bild på mitt nyaste halsband också!
om jag ska ha något märke någon gång så ska den symbolen lätt vara ett hjärta med vingar! solnedgång kan jag också tänka mig.




nu en fråga till er.

vad tycker du om mina smycken? finns det något som jag ska förbättra?
alla frågor har stor betydelse!





Sindy

Dina smycken är så underbart vackra!

Önska jag hade peng för att köpa, men det ska jag göra så fort jag har det! :D



kram!



URL: http://zgl.blogg.se/


Angelicka ( från frida.se : Anqeliika )

Nu har jag sett den, grymt fin. Kan du inte göra fler & vissa ?! Skulle vilja lätt ha en sån!



URL:


fanny

du gör jättefina smycken!

älskar twilight och att du använder twilight tema.



URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?