Tisdag
Publicerat den

just nu sitter jag i min säng och fördriver tiden. för ungefär en halvtimma sedan så kom jag hem från Christian. han har lagat mat till mig, det va jättegott, du är duktig christian:) Ida B, läser du dettta så var det ganska svår mat, så du  inte säger något annat. hahaha. så det är ungefär vad jag har gjort oodag, eller aah lite till fast inget nämnvärt.

igår var jag ju med Erika i Gbg. jag hittade en klänning och en kjol, fast kjolen var i M, men det gick ändå för man skulle knyta skiten, så det blev ganska bra.

14/6- 08 gick du bort. du lämnade kvar en stor sorg efter dig. jag hade haft dig i så många år och helt plötsligt var du borta. jag fick dig när jag var liten, jag minns precis vad jag sa när vi valde dig. jag minns allt. jag minns din doft hur len du var och hur gosig du var. du gav mig så mycket. med tiden så växte vi båda, och vi båda blev äldre. minnena har jag i mitt hjärta och några har jag försökt spara på bild. men vi båda vet att de bara finns där, man kan inte fånga de speciella ögonblicken på bild. men det kan fortfarande vara tryggt att ha dem hos sig. du var mitt första, och du var speciell. du kommer alltid att äga en del av mitt hjärta. skulle man öppna det så skulle man se alla vackra minnen med dig. tänker på dig. saknaden är stor. men du har det bra nu. det vet jag. du finns här vid mig, och du finns i himmeln. det har jag känt.

// sandra







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?