långt inlägg med stora bilder
Publicerat den

det blev inte dirket som jag hade planerat. vi köpte massor med fina presenter, bla: en t-shirt, kjol, klänning, en tröja som är halv " ", två nagellack, en väska och en almanacka. det var en sån som man gjorde sin egen design, eller vad man nu ska kalla det. så vi så kallade scrappade totalt fem eller sex sidor, så det fixade vi från tio till fem på morgonen! resultatet blev så här:

  från vänster längst upp:
Erika, Ida B, jag, Ida J, och jullan

 från vänster: jag, Ida b, Clara, Julia och Ida J.
detta var balen i 9:an.
 
 



trotsallt det hårda slit, så lönade det sig verkligen och hon blev väldigt glad. vi gjorde små lyktor eller vad man nu vill ha dem till. det var så fint på kvällen så jag kunde inte motstå att ta några kort.





nu när jag kom hem så satte jag mig vid datorn med nästan en gång. loggade in på twilight sidan och vet ni vad jag hittar? två klipp från new moon filmen, konstigt nog så tyckte jag att det var väldigt likt boken, och det var likt det jag hade tänkt mig. Men att Edward dyker upp när hon hör hans röst, var också väldigt bra att de fick med! så jag längtar som in i ***** och vill att det ska vara november NU! skit i min födelsedag som är i november, jag vill se new moon NU♥! 

 favoritbilden får avsluta, och den har jag hittat på lion-and-lamb-love. hon gör mycket fina bilder!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?