Stockholm & twilight
Publicerat den

nu ska jag snart upp till sthlm. det ska bli kul och jobbigt, eftersom inte jag får träffa C på ett tag. vi åker imorgon och då hinner jag inte blogga så därför gör jag det nu. jag kommer hem till hålan här hemma på lördag, men då sticker jag direkt till rude. det ska bli mysigt att få vara med alla igen. och få träffa dej<3

vet ni vad? jag har fått min "twilight - the complete illustrated movie companion", du ska veta det ida att det finns mycket musigt i den! så därför lägger jag upp någon bild:

 (ledsen att det speglar sig)

 är jag inte snäll?

många bilder finns ida, men om du får se dem nu har du ju ingen ursäkt att träffa mig. så dum är jag inte!

denna bok och twilight - boken,  ska självklart med :)

 Christian, det skrev jag ju! (svar på din kommentar)

skulle gärna ha velat att du följde med nu. kommer sakna dig ♥!


// sandra




Ida

JAG ÄLSKAR TWILIGHT! :D <3



haha ^^ även sabdra om du hade laggt upp alla bilder hade jag ju givetvist velat träffat dig ändå! dummer jöns :P men jag måste säga att det var smart tänkt ^^ :) kommer alltid vilja träffa dig! du har förevigt en speciell plats i mitt hjärta :) älskar dig vännen min! ha så kul i The big city :P



kommer sakna dig <3



URL: http://kompisenida.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?