så länge vi båda andas
Publicerat den



nu är hela twilight serien avslutad. jag vet mycket tjat om det christian, men det är ändå ingen som tittar in här, så du ska se att allt blir bra. nu vet jag inte vad jag ska göra. sex dagar har jag nog suttit med mina favoritböcker, och än kan jag inte få nog av dem. jag vill läsa mer mer mer, det kan inte vara slut. men jag borde verkligen tacka stephanie för att hon skrev böckerna. för att förstå måste man läsa dem. DE BÄSTA BÖCKERNA SOM JAG LÄST!


   bara en sista bild.


ska nog snart sova. eller försöka, är inte alls trött. usch jag drömmer om skolan nu, vill inte börja. usch den får mig att känna att jag är dålig. så nu är jag på mitt rum, har på datorn och tv:n. tack mamma och pappa för den! den passar bra in på mitt rum och gör så att jag inte är ensam. gillar att det är massa ljud omkring mig.
aja nu ska jag säga hej då till bloggen. sov sött.




Camilla

Åh, Sandra!

Jo, mamsen tittar in här varje dag:)

Det visste du inte?

Förstår att det blir tomt utan dina böcker.

Men då får du lite tid för annat:)

Kram Mamma



URL: http://pysselsidan.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?