Hemma
Publicerat den

nu var man hemma igen. kom hem från jönköping i måndags men då försvann jag till Christian. och där har jag sovit i två nätter, så man kan säga att jag kom hem idag. har pratat med ida i telefon och kollat i nya HM katalogen, så fina kläder! hoppas allt kommer ut i affär, fast det gör det väl? annars så ska jag beställa. livet är som vanligt och jag har fyllt på min shoppingmeter så att den klarar att hålla ut tills vi åker till Sthlm, vilket ska bli JÄTTEKUL!

nya skor och ny klocka; (kunde inte välja vilken bild som jag ville ha, så det blev några)



 från scorett.

 från ur & penn (eller hur det nu stavas)

 blommor, pärlor och kronan på bilderna är prydnad som jag har på mitt rum, älskar att inreda, därav är de med på bild, sen ser det lite finare ut.

 

 jag, med min favorittröja.

eftersom att jag gillar det här med inredning och design så vill jag göra något på min vägg i mitt rum. jag gillar ju twilight... så jag ska nog skaffa schabloner och fixa mitt favoritcitat och måla upp det på väggen. men jag vill att det ska se gammalt ut. tur att min fondvägg är mörkbrun för om jag målar med vit, och försöker få det lite gammalt så kan det bli riktigt snyggt. frågan är bara hur jag ska kunna fixa schablonerna med en snygg handstil. detta får bli mitt projekt av det som är kvar på mitt sommarlov. sen skulle jag vilja måla om till vita väggar istället för dessa röd-rosa som jag har nu. visserligen så är det snyggt ihop med det bruna och guldet i mitt rum, men jag vill nog ha det vitt och så guldig inredning. längtar så till jag får egen lägenhet!

oj vad klockan var "mycket". nu så ska jag duscha och fixa naglarna, tror jag.

Dettta är till Christian ♥:

tack för allt du gett mig, tack för allt du ger mig.
tack för alla dina sekunder av ditt liv som jag har fått ta del av.
tack för all din värme, all din kärlek.
tack för att jag få vara din flickvän,
tack för att du älskar mig, tack för allt.


// sandra







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?