film
Publicerat den

det har varit mycket filmtittande de här två dagarna. först var jag på bio med ida, vi såg harry potter. tyckte faktiskt att jag kunde hänga med bra i filmen, även om jag inte har sett/ kommer igår längre snuttar från ev den filmen som jag sett. och så är jag inget harry potter fan, utan ? just det, TWILIGTH♥! men jag är ändå glad att jag såg den! tack Ida!

och just det, två bikini till till min samling! fast undra när man ska använda dem, det är ju för jösse namn bara regn! jag vill ha sol, och få färg! efter bion så åkte vi hem till mig, var hemma hos mig någon timme, åkte sedan till tårpilen och hyrde bröllopsduellen och... * trummvirvel* TWILIGHT!!! haha, vi var tvugna. vi va faktiskt det! så vi såg först bröllopsduellen (som inte var så bra som vi hade trott), the eye (som jag tyckte var läskig, men bra!) och sedan filmen man kan dö för. behöver ju inte säga vilken, *host* twilight *host*. klockan blev tre och vi gick och lade oss. vi vaknar och går upp och tittar på... twilight♥! Hahaha, besatt, besatt!! 

en annan nyhet är att jag har beställt en ny bok. breaking dawn, special edition! vil ha den nu! och så väntar jag ju på den andra boken såklart ♥! 

nu måste jag nog ha en sån här människostund. duscha, ögonbryn, naglar. 

saknar dig christina CHRISTIAN, kom hem nu!  /sandra 




Christian

Du sakna inte mig då?;(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?