Tävling
Publicerat den

Nu så kommer den efterlängtade tävlingen! det som lottas ut är tre olika armband som jag har gjort själv. som julklapp eller till dig själv? man kan också köpa armbanden, om man inte skulle vinna.

jag vet att många som läser min blogg inte har blogg själva, så det ska inte bli problem för er att vara med heller! speciella regler för blogg resp. inte blogg.

tävlingen slutar om en vecka, 18.00 alltså den fjärde advent. Då publiceras vinnarna.
(va medveten om att den kan slutas tidigare för att få leverans innan jul)



för att vara med i tävlingen: (för de som har blogg)

- tala om det på din blogg att du är med i en tävling. säg att den är hos mig. lägg eventuellt upp bild på armbandet. (viktigt)
 länka sedan det inlägget i
kommentaren. vips så har du chansen att vinna, ange också vilket armband du helst vill ha!

för att vara med i tävlingen: (för de som inte har blogg)

-
tala om för minst tre andra personer att jag har en tävling på min blogg. kommenera sedan i inlägget och så är du med och tävlar! glöm inte ange vilka två du valt och vilket armband du helst vill vinna!


jag lottar ut vinnaren.


swarovski armband- värde 200 kr.



heart and wings - bracelet. värde 100 kr.




clara bracelet- värde 100 kr.





så, nu provar vi en tävling. missbrukas chansen kommer det ej fler.

Lycka till! /sandra  



 




Nicolina

Tack så jätte mycket för armbanden! de var jätte fina!!! :D kramizar



URL:


sandra

Jag deltar i tävlingen :)



Jag har berättat om tävlingen för Linda, Robin, Birgitta.



Jag vill helst ha swarovski armbandet.





URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?