Normala Personer vs Twilight Fans
Publicerat den

var inne på thetwilightsaga.se och såg detta, HAHA skrattar jag bara. kände att jag (som tillhör twilight fans) måste lägga upp detta.


vilken sida står du på?  



Normala Personer: Litar på sina lokala meteorologer för en väderprognos.
Twilight Fans: Förlitar sig hellre på Alices framtida prognoser.


Normala Personer: Säger Oh my God (OMG).
Twilight Fans: Säger Oh my Edward (OME).


Normala personer: Går till en psykolog för att berätta om sina känslor.
Twilight Fans: Vet att Jasper redan kan känna deras känslor utan att man säger något.


Normala Personer: Säger håll käften annars ska jag visa dig hur man gör.
Twilight Fans: Säger håll käften annars ska jag be Volturi visa dig hur man gör.


Normala Personer: Tror att alla vampyrer är som Dracula.
Twilight Fans: Vet mycket bättre och absolut älskar Cullen vampyrer.


Normala Personer: Skriker ”HJÄLP MIG NÅGON!” när de blir jagade.
Twilight Fans: Skriker ”EDWARD RÄDDA MIG!” när de blir jagade.


Normala Personer: Blir nervösa/rädda när åskan går.
Twilight Fans: Vet att Cullens spelar baseball någonstans och att det troligen är Emmett som slår.


Normala Personer: Skulle välja en solig plats att åka på semester till.
Twilight Fans: Skulle åka till Forks i Washington direkt





Frida

haha den var bra den =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?