ni frågar jag svarar!
Publicerat den

Frida   om ':
vad är det för nåt med Rob och Kristen? böcker eller?
kan man hitta dom i alla Bokia affärer? vad kostar dom? =)


fick en fråga av en läsare, så kul att ni frågar. tycker om att svara nämligen.

det som ni såg på robert och kristen är böcker. jag hittade min i en bokiaaffär, ni borde också kunna hitta det om ni vet att de har ett bra twilightutbud. sen är det ju alltid lättare att hitta i större städer. att tillägga kan vara att böckerna är på engelska, det medföljer en poster (stor), och det är underbara bilder i. böckerna kostade för mig 129 kr/st. kan ju dock variera från affär till affär. ett tips kan vara att beställa från bokia.se då det är lite billigare där. (ev andra shoppar på internet)



fråga på!




Anna

JAg är otroligt uttråkad så jag kom på att du sa att tiden inte räkte till om du skulle starta en ny smycke blogg men du behöver liksom inte uppdatera den 24/7 utan mera som en internet affär och dom uppdaderas inte hela tiden. Fråga mig inte varför jag kommer på allt detta....



URL: http://thesquare.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?