hjälp!
Publicerat den

okej, nu när jag har kommit igång med mina smycken, behöver jag din hjälp för namnrådgivning till min design av mina smycken! det har ju varit på tal om att jag ska ställa ut dem, ett namn kan ju då vara bra, tack Mats!
så jag behöver hjälp, vad som helst. allas förslag spelar stor roll.

sedan när jag väl vet namnet ska jag starta en smyckesblogg, utan twilight och all annan skit som jag skriver om. men det tar jag då!

hoppas ni alla haft en bra jul!




sindy

va har det? :O Fattar inte hur människor tänker ibland..

Om jag kan få ditt kontonummer så kan jag skicka pengarna genom internet på eeeen gång :D



URL: http://zgl.blogg.se/


sindy

ajdå, låter inte najs. Jag förklarade för mor min att det värsta som kan hända är just det, hennes reaktion var smått..roligt? då jag tyckte det inte var SÅ farligt om det skulle hända haha :D



läste mailet, har mailat dig också och pengarna är skickade :D



URL: http://zgl.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?