vill ha!
Publicerat den

NU är jag färdig med engelskan. glosorna gjorda och läst tom. kap åtta. boken är inte så jättebra. men den funkar ändå att läsa, den innehåller svåra ord som effulgence (glans, skimmer), då tänker jag på twilight, furtive (hemlig) och suffusion (rodnad). dessa ord kunde jag inte innan. men nu så!

vad har du för planer i helgen?

jag vill så hemskt gärna åka till göteborg och shoppa. men med vem? det var ju tänkt att ida och de andra skulle följa med, men så blev det inte denna gången heller. ingen kan! :'( så jag antar att jag får åka själv... jippi, shoppa själv... alla har väl provat det någon gång, om inte du har det så har du inte missat något. det finns mycket fint nu i höst och modet bjuder på stickat. ja det är väl högst upp på modelistan. men inte på min! har inte riktigt gillat stickat. usch, fast det är klart, det finns undantag. just nu vill jag ha en väska, kavaj, ett par jeansleggins, ett par svarta jeans, nya skor och ny jacka. och jo, en tröja! jaa nu fick jag nog med allt. men allt ska jag inte köpa denna månad. tror jag... heh.. på tal om jeansleggins, finns så fina på only. med zipper vid byxkanten. snyggt. det finns väl inte så mycket mer att säga för utom att jag älskar min pojkvän som är världens bästa♥!


nu stänger vi orden för ikväll. dröm sött dumma lilla blogg.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?