mycket att göra, kul!
Publicerat den

Klockan är 14:33 och jag är faktiskt hemma! ja jag slutade ju så tidigt idag minsann. så skönt. lektionerna rullar på och biologin kommer nog att bli riktigt kul. matte c boken är hur snygg som helst (illsosa!!) och i engelskan ska vi läsa "lords of the fields". har sett filmen men kommer inte ihåg mer än att det är ett stort klot som trillar ner på piggy, hahaha, det enda man kommer ihåg, och så är det något sånt! med denna boken så blir det lite till att skriva in i almanackan.

Mina läxor som jag har fått på två dagar:

biologi, lapprapport -  fredag
eng, läsa till kap 3 - fredag (som om inte breaking dawn existerar!)
Ma, räkna... - hmm.. kunde den varit till fredag? jo det va den.
tknsprk, nyheter - tisdag
kemi, repetera! - PROV om ca två veckor!

så nu har jag en del att göra i läxväg. tur för jag vill ju absolut inte åka till göteborg eller så! jo, det vill jag ju så klart! jag vill shoppa imorgon, men vem vill åka själv? inte jag, men vi får se hur det blir med den saken.
även om jag har läxor så har jag faktiskt tänkt att börja med en sak. men, jag måste hitta tiden. sen ska jag köpa in de saker som jag behöver för att genomföra det. ska bli kul att börja med detta, om jag nu gör det.

ikväll ska jag vara med Christian<3

nu ska jag leta efter ett telefonnummer!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?