kom nyss hem från jönköping, ha
Publicerat den

kom nyss hem från jönköping. har varit där hela dagen typ, först var vi i och försig på magnolia, och jag köpte lite saker. eller fick. sen åkte vi upp till mormor o morfar, träffade mina små söta kussar, och Tim fick mig att skratta, det är faktiskt svårt, med tanke på att C inte är hemma. men vi pratade i alla fall om cigaretter, eller fimpar. han sa att hans bror (robin) brukade ta upp fimparna och låtsas röka. bla bla bla. så sa jag att gör man det så är det inte tjejer som vill pussa dig, (ungen är två, men ändå). hans mamma säger, " ja men det är det inte ändå, han är så ful i mun". han bryter ut och säger, "men du har ju också gula tänder", aah barn... det lät så roligt, just att det va han.. kusiner...

jag måste fixa mina naglar snart, innan de går av. min franskamanikyr har jag tagit bort. det är bara fint någon dag.

Christian, om du läser detta så ska du veta att jag svarar på dina sms, men att de inte kommer fram, eftersom att du inte har fått något. jag hoppas verkligen att de gör det. du skulle må bra av att få dem, lovar. jag mår bra, eller jag mår som du. saknar ju dig så klart. önskar att du var hemma nu... ta hand om dig, // din sandra ♥







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?