jaha, då har man räknat det man skulle gjort i matten,
Publicerat den

jaha, då har man räknat det man skulle gjort i matten. skönt att kunna pricka av något. idag ska jag bara vara hemma och ha en riktig pluggsöndag. för på söndagar är jag duktig och pluggar. ska lägga upp lite bilder senare under dagen på vad jag hade för mig i fredagskväll. det var ju tänkt att jag skulle vara med christian, men han blev ju sjuk! stackaren, smittad av sin flickvän, hehe.

jaa.. vad mer kan man säga.. jag är nästan frisk och längtar till fredag alla redan!


 jag i Christians tröja. (fråga inte varför jag laddar upp bilden)




alice

vilken fin blogg du har!:D gillar den och alla dina bilder,på den här bilden liknar du lite bella( i twilight)om du har sett den



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?