Inte så farligt som jag trodde
Publicerat den

jag det var det faktiskt inte. det var ändå kul att börja! och jag måste säga att det var skönt att veta att vi har avslutat den kurs som sägs vara jobbigast, nänligen MA B.  det va så skönt att sitta i aulan och höra att det var över. puh! efter aulan stack vi till sal 212, almanacka och papper delades ut. och schemat som började gälla en timma senare, nämligen vid 10... vilken dag... teckenspråk, fysik och kemi fick göra min dag (som kan ses)! imorgon är dock en väldigt bra dag, på fredagar slutar jag 11:50! gud så skönt! 

så detta är alltså mitt schema för förhoppningsvis denna termin: 


man ser visst inte så bra men ändå.

onsdagen suger! kom i den sämsta gruppen av teckenspråk, IGEN!!!!! vill byta nu! 
annars ser schemat ganska bra ut faktiskt, som jag sa. fredagen är skön, inget språk, och vi har biologi, som troligen blir favorit ämnet med psykologin. 

vi fick reda på våra skåp idag. för de har ju tömt allas skåp och så har vi fått nya. och systemet suger, de har spridit ut alla klasser över ca 1300 skåp! så jag fick 1014 och Christian fick... 390... jippi, men så roligt. jag i källaren (som är lugn) han i smeten (med mängder av folk). ja.. skoj.. som tur är så är vi fyra i källaren, bla Clara ! det är bra :D

men nu ska jag kila! vi ses! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?