fjorton månader
Publicerat den

började med att gå upp klockan halv tio, fixade mig och åkte sedan in till stan för att träffa ida och Julia. två riktigt härliga och underbara männiksor! vi fixade vad vi skulle på magnolia och åkte sedan hem till mig. när jag kommer hem så ligger det tre stycken postpaket på bordet, på min plats. så jag öppnar dem, och i första paketet, twilightfilmen :D så jag öppnar nästa och tänker "det är nog bara något som de har kompromissat med, det var ju två månader försenat", så jag öppnar paketet och vad är i? jo en till TWILIGHTFILM! haha, vid detta lagret hade jag två, så jag öppnar det tredje och då är det... dadah! TWILIGHTFILMEN:D hahah så nu har jag tre. wiiie!! 

 jag är nu själv och saknar christian så fullkomligt mycket! idag är det ju fjorton månader. jag kan knappt förstå det själv, han är ju så underbar, ska jag verkligen få ta del av det? tydligen ska jag det, vilkret jag är väldigt tacksam över. han kommer hem om en vecka, jag längtar så.

 du och jag, för all framtid.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?