detta borde bli ett långt inlägg, varning skes nu'
Publicerat den


så idag har jag flytt in i mina favoritböcker. avslutade precis "ljudet av ditt hjärta". först var det ju tänkt att jag skulle läsa heöa serien på svenska, vilket jag gjort, sedan skulle jag läsa om den, då på engelska. ettan lästes på engelska men dock inte tvåan och trean. självklart ska jag läsa fyran på engelska, eftersom min bok har kommit! ska jag bara få ut den från posten också. som ni vet så vill jag ha hela serien på engelska, men det kommer nog dröja någon vecka, kanske en, innan jag klickar hem dem. så jag måste vänta. usch, jag är den som hatar väntan!

annars rullar dagarna på. det regnar, eller nej inte nu! men va konstigt! ett under har skett. fast vad föredrar man, regn eller klarblå himmel som påminner en om hösten med en "värme" på 16 grader? njaa.. det ser ut som om det blir dött lopp där. så snart kommer alltså hösten.. och kylan.. kul. jag som älskar klänningar i tunna tyger. men jag måste hoppas på att detta inte är slutet på sommaren.

jag har funderat på att lägga undan denna bloggen, anledning - jag vill inte heta "bland mina ord". så fruktansvärt konsigt namn! att jag ens valde det. eller att det gick egenom! men jag vill ju ändå ha kvar vissa inlägg, men då kommer det gå till spillo, men men.
  jag hoppas pappa blir klar med min hylla snart, den ska ju sprutas i guld så den matchar mitt rum. den ska få namnet "twilight-hyllan".

imorgon kommer jullan och ida! vi ska göra collage i form av scrapbooking. nämen oj! det har jag visst glömt att visa. jaja det hinner vi inte nu, jag ska springa in i duschen.
   nu vet jag vad jag och christian ska se på för film när han kommer hem. stackarn, men han klarar sig. han kan gott ställa upp på topaz (min månadssten (a)) färgade ögon som får en att smälta!

så, allt för mig, be safe...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?